هستی من

وبلاگ شخصی فیاض بخش

هستی من

وبلاگ شخصی فیاض بخش

آخرین مطالب

نغمه عشق

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ

    می نویسم از تو 

                      ای شاد ترین، ای تازه ترین 

                                        که سر سبز ترین منظره ای

                                                           تو که سرشار ترین عاطفه ام را نزد تو پیدا کردم 

                                                                  به تو می اندیشم 

                                                                                به تو می بالم

                                                                                        و از تو می گیرم،

                                                                 هر چه انگیزه درونم دارم  

 

                  من شبا هنگام آن دم که تو را نزد خودم می بینم

                                     بهترین آرامش، برترین خواهش و احساس نیاز 

                   در دلم می جوشد روز ها میگذرد

                                      عشق ما رو  به خدایی شدن است 

                 رو به برتر شدن از هر حسی

                                      که در این عالم خاکی پیدا نیست

                  دوست می دارم  از همین نقطه ی خاکی ....

                                      تا عرش دوستت می دارم

                     از زمین تا به خدا.... 

    

                 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۵
akram fayaz

نظرات  (۱)

 ده روزه مهر گردون، افسانه است و افسون, نیکی به جای یاران فرصت شمار یارا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی